کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    فروش انواع افزودنی زود گیر کننده بتن و سیمان در گوهردشت : محلول منحصر به فرد کوئیک کات ترکیبی از چند نوع رزین ضد آب و افزودنی های خاص می باشد که  با تسریع واکنش هیدراسیون سیمان در مدت زمان کمتر از 45 ثانیه سخت شده و مانع از نشت و عبور آب می‌گردد. این ماده در مواردی که منابع یا سازه های بتنی دچار نشت شدید آب باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. از خصوصیات بارز این محصول سازگاری آن با هر نوع بتن، سنگ، آجر و یا ملات پایه سیمانی می باشد. استفاده از کوئیک کات به همراه نفوذگر پنترون ترکیبی پایدار و سودمند جهت عملیات آب بندی معکوس و رفع نشتی چاله آسانسور خواهد بود. سخت کننده سیمانی سطوح مخلوطی آماده برای سخت کردن سطوح می باشد که با سیمان های پلیمری تقویت شده ساخته می شود. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    شنبه 28 اسفند 1400 - 14:56
    بازدید : 267

    پوشش های پیش ساخته عایق بندی رطوبتی در سطوح مختلف : امروزه انواع عایق رطوبتی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و بارندگی وجود دارد که برای عایق‌کاری سطوح مختلف از جمله پشت بام، کف و دیوارهای ساختمان‎‌ها، استخر و سایر سطوحی که در معرض بارندگی هستند، استفاده می‌شود . از دیرباز عایق‌بندی بناها دغدغه بشر بوده است؛ چرا که نفوذ رطوبت به بنا موجب خسارت به ساختمان می‌شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، انواع عایق رطوبتی ساخته شدند که ساختمان‌ها را در برابر بارندگی و نفوذ آب حفظ می‌کنند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 13:22
    بازدید : 248

    آنی گیر پایه سیمانی جلوگیری از نشت آب در سازه بتنی : یک آنی گیر پایه سیمانی است که برای جلوگیری از نشت شدید آب در سازه های بتنی ,منابع و مخازن آب, زیرزمین ها و به طور کلی کلیه مواردی که نیاز به جلوگیری موقت یا دائم نشت آب باشد استفاده می شود. هدف از تزریق در خاک پشت سازه و یا بدنه ی سازه ایجاد غشاء آببند یکپارچه از مواد تزریق شده می باشد که تشکیل این غشاء به عواملی همچون فشار تزریق،خورند سازه و الگوی قرار گیری پکر ها نسبت به یکدیگر بستگی دارد. پس از تزریق در بدنه یا پشت سازه، سیال تزریق شده به شکل کروی شروع به انتشار می کند که مرکز این کره نقطه ی تزریق است. اگر در شبکه ای دو بعدی فرآیند تزریق بررسی شود دایره هایی در حال انتشار ملاحظه میشود که مرکز آنها همان نقطه ی شروع تزریق سیال است. جهت ایجاد همپوشانی در این دایره ها می بایست با توجه به خورند سازه یا بستر اطراف آن و فشار تزریق، حداکثر فاصله ی نقاط تزریق با یکدیگر را محاسبه نمود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 22:39
    بازدید : 250

    استفاده از عایق‌ های رطوبتی ضد آب کننده کف ساختمان : سابقه استفاده از عایق‌های رطوبتی ساختمان به زمانی باز می‌گردد که عایق بتنی، عایق‌های پلی اورتان یا انواع قیر برای پشت بام‌ها استفاده می‌شد. اگر چه عایق رطوبتی را در بام آشپزخانه، بام سرویس بهداشتی و حمام، قسمت بالکن و تراس، دیواره‌های استخر هم به کار می‌‌برند، اما این کاربردها نشان می‌دهد که موارد استفاده از انواع عایق رطوبتی صرفاً به نصب آن‌ها روی بام ساختمان محدود نمی‌شود. عایق‌های رطوبتی ساختمان از نفوذ آب و بخار آب جلوگیری می‌کنند. این عوامل باعث ترک خوردن مصالح ساختمانی می‌شوند، بنابراین استفاده از عایق، جزء دستورالعمل ساختمان‌سازی قرار گرفته است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    دوشنبه 23 اسفند 1400 - 19:31
    بازدید : 265

    اجرای انواع ملات واترپروف سطوح بتنی و انواع سازه : واتر پروف پودری ماده ای است که جهت آب بند کردن وکاهش نفوذپذیری بتن استفاده می شود . به واسطه افزودن واترپروف میزان آب مصرفی کاهش می یابد ، از کلوخه شدن ذرات جلوگیری شده و بتن متراکم تری تولید می شود این بتن در برابر آب مواد شیمیایی و سولفات ها نفوذناپذیر بوده  و در برابر شرایط جوی پایدار می باشد . واتر پروف بتن پس از اختلاط با بتن، قشری هیدروفوبیک (آب گریز) در داخل منافذ، حفره ها و روی سطح بتن به وجود آورده و ارتباط مجاری ریز داخل بتن را با یکدیگر قطع کرده و نفوذ پذیری آن را کاهش می دهد. قشر حاصله خاصیتی پایدار داشته و علاوه بر خاصیت آب گریزی، مقاومت بتن در مقابل تهاجم سولفات ها و سایر محلولهای شیمیایی را افزایش می دهد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    شنبه 21 اسفند 1400 - 22:09
    بازدید : 548

    فروش عایق حرارتی ایزوهم پوشش سقف در کرج و حومه : عایق حرارتی ایزوهم نیز ساخته شده از الیاف PES و با ضخامت متناسبی که دارد از نفوذ آب و رطوبت به مکان جلوگیری می کند. علاوه بر آن خاصیت مکانیکی بالا و ضد باکتریایی این محصول باعث شده که در صورت قرار گیری در برابر شرایط مرطوب محل رشد و نمو باکتری و قارچ نشود. در نهایت این گونه می توان بیان کرد که هزینه برای این محصول با توجه به کارآیی و عمر بالایی که دارد می تواند در مقایسه با محصولات مشابه و کارایی و طول عمر پایین مقرون به صرفه و کاری عاقلانه باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 21:55
    بازدید : 337

    عرضه بهترین پرایمر پایه قیری امولسیونی عایق بندی رطوبتی : پرایمر پایه قیری امولسیون ، پرایمر پایه آب، پرایمر پایه قیری حلال آب پرایمر قیری تیوا شیمی،TW315 محصولی است یک جزیی.پرایمر قیری تیوا شیمی بر پایه مواد قیری و حلال در آب که با چسبندگی و پوشش مناسب، سطح را آب بندی می کند. جهت سطوح بتنی و فلزی کاربردهای فراوانی دارد. چسبندگی خوبی به سطوح بتونی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی دارد. پس از خشک شدن پرایمر قیری آبی مقابل نفوذ رطوبت  بخار آب مقاوم خواهد بود. پرایمر پایه آب از امتیازاتی چون اجرای سرد  ساده-شکل پذیری مناسب- دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدها  بازها برخوردار است .هزینه کم آب بندی با روش پرایمر پایه قیری حلال آب از دیگر مزیت های آن محسوب می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    17 اسفند 1400 - 9:34
    بازدید : 267

     جدیدترین عایق صوتی ایزوهم مناسب سطوح مختلف سازه : به دلیل افزایش جمعیت و همجنین گسترش بافت شهری و اسکان یافتن مردم در فواصل نزدیک نسبت به یکدیگر و از همه مهمتر با توجه به پیشرفت تکنولوژی آلودگی صوتی یکی از دغدغه های مردم به شمار می رود. یک عایق صوتی مناسب می بایست علاوه بر کیفیت مناسب دارای قیمت مناسبی باشد. عایق صوتی مناسب باید دارای ضخامت و حجم مناسبی باشد میزان جلیوگیری از تراگسیل امواج صوتی و جذب صوت یکی دیگر از عوامل شناخت عایق صوتی مناسب می باشد.  از این رو عایق­ ها، اعم از صوتی، حرارتی و رطوبتی، امروزه یکی از متریال ­های مهم در ساختمان­ می باشند، اما عایق­ های چند منظوره­ که قابلیت­ های متعددی مانند استفاده بهینه از سوخت، خروج حرارت، مقاوم ­سازی ساختمان در برابر حوادث، جلوگیری از انتقال صوت و رطوبت را به صورت همزمان دارا باشند و مانع هدر رفت ذخایر گران بهای انرژی ­شوند، جایگاه ویژه ­ای دارند. این عایق ­های چند منظوره، را ایزوهم می­ نامند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 22:30
    بازدید : 186

    روش اجرای عایق رطوبتی سفید پوشش سطوح پشت بام : به علت مشکلات فنی و اجرایی عایق قیرگونی یا ایزوگام متخصصین محصول جایگزینی به نام عایق سفید یا بام سفید را تولید نمودند. این محصول می تواند بر روی کلیه سطوح قائم و افقی که نیاز به آب بندی دارند، اجرا شود. مواد پایه تولید این محصول، محصولات اکریلیکی یا پلیمری هستند. از این مواد می توان در کلیه سطوح بتنی، چوبی، فلزی، سیمانی، موزاییک، آسفالت و ایزوگام استفاده نمود. تنها محدودیت استفاده از آنها، وجود چربی یا خاکی و همچنین وجود جلبک و خزه در سطح می باشد و در این حالت نمی توان از آنها استفاده نمود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 اسفند 1400 - 10:47
    بازدید : 272

    استفاده از پوشش نانو برای سنگ و پوشش نانو آجر در نما : استفاده از پوشش نانو برای سنگ و پوشش نانو آجرنما می تواند از آسیب دیدگی آن ها جلوگیری به عمل آورد. استفاده از این پوشش نه تنها از سطوح خارجی در برابر رطوبت و بارش جلوگیری به عمل می آورد بلکه از کثیف شدن و فرسودگی آن جلوگیری به عمل می آورد. استفاده از پوشش نانو در بسیاری از مصالح ساختمانی سنتی نیز امکان پذیرمی باشد. به کارگیری این ویژگی می تواند در احیای بناهای تاریخی و جلوگیری از آسیب دیدگی آن ها موثر واقع شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 اسفند 1400 - 12:5
    بازدید : 239

    محافظت از رطوبت و نشتی پشت بام توسط ایزوگام عایق بندی : یکی از نکات مهم هنگام نصب و خرید ایزوگام در کرج استفاده از ایزوگام با کیفیت و مرغوب است. ما با استفاده از نیروهای با تجربه و مجرب، کیفیت خدماتمان را تضمین میکنیم. این مجموعه با حذف واسطه ها، خدمات و کالاهای خود را به قیمت مناسب تری دراختیار شما عزیزان قرار می دهد. همچنین علت دیگر اعتبار بالای مجموعه ما ، تضمین خدماتمان و استفاده از کالای مرغوب می باشد. برخی از خدمات ما عبارتند از: فروش ، نصب و ترمیم ایزوگام ، انجام قیرگونی و آسفالت می باشد. ایزوگام به عنوان یک فراورده‌ نفتی برای محافظت از رطوبت ساخته شده است. این محصول خاصیت لاستیکی دارد و می تواند دربرابر باران و برف مقاوت کند. برخی از مدل های ایزوگام ها، عایق گرما نیز هستند .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    شنبه 14 اسفند 1400 - 18:45
    بازدید : 206

    انتخاب بهترین عایق های حرارتی ضد حریق جدید در سطوح : دسته بندی عایق های حرارتی بر اساس جنس عایق، نحوه استفاده وعملکرد آن ها صورت می گرد. همانطور که در مطالب قبلی نیز گفته شد، عایق ها به دو گروه پلیمری و معدنی تقسیم می شوند. از سری ویژگی عایق های پلیمری حرارتی می توان به انعطاف پذیری بالای آن ها اشاره کرد. در ساخت عایق های پلیمری حرارتی از مواد مقاوم در برابر حریق استفاده می شود. عایق حرارتی باعث صرفه‌جویی ۵۰ درصدی در مصرف انرژی می‌شود و روشی کارآمد برای کاهش هزینه و استفاده از بهینه از منابع طبیعی است. اما مهم است که سازندگان در پروژه‌های ساختمانی خود از بهترین عایق حرارتی استفاده کنند. این موضوع وابسته به کیفیت متریال بوده و مواردی مانند قیمت، دوام و محبوبیت در بازار .ساخت‌ و ساز را نیز شامل می‌شود

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    پنجشنبه 12 اسفند 1400 - 1:13
    بازدید : 265

    خرید انواع عایق ‌رطوبتی بی رنگ جهت عایق بندی بام  : یکی از خاصیت عایق رطوبتی نانو بی رنگ جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح است. از این عایق برای عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نمای ساختمان، مانند نمای آجری، سنگی، کاهگلی، گچی، چوبی و المان‌های شهری و نقاشی‌های روی دیوار، بدون تغییر رنگ استفاده می‌شود. عایق ‌رطوبتی بی رنگ در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که عمدتا در مناطقی انجام می‌شد که رطوبت زیادی در آنجا وجود داشت و کمک می‌کند تا نم و رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    دوشنبه 9 اسفند 1400 - 23:13
    بازدید : 227

    اجرای فوم های عایق صدای کف خودرو در کرج تهران : علاوه بر نصب فوم آکوستیک، شما می توانید عایق بازتابنده ی صدا هم اعمال کنید. این مواد کاملاً زیر کفپوش عایق صدای خودرو شما قرار می گیرد. این به کاهش سر و صدای جاده و گرما هنگام رانندگی کمک می کند. اثربخشی عایق بازتابنده واقعا شما را شگفت زده خواهد کرد.  مثل یک لایه ی نازک لاستیکی بنظر می اید و چیز خاصی نیست. شاید فکر کنید اصلا تاثیری در کاهش سروصدای خودروی شما ندارد. خب، دوست من، شما اشتباه می کنید.  این عایق ها همچنین به گرم نگه داشتن خودرو در زمستان و سردتر شدن در تابستان کمک می کنند. اگر تصمیم دارید از این عایق بازتابنده استفاده کنید ، مقداری چسب تهیه کرده و آن را روی زمین اسپری کنید. عایق بازتابی را روی چسب بمالید و بگذارید تا خشک شود. پس از آن می توانید کفپوش عایق صدای خود را نصب کنید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    يکشنبه 8 اسفند 1400 - 21:51
    بازدید : 285

    پخش و توزیع عایق های ضد اسید سازه های بتنی و فلزی : امروزه پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب، کارخانجات شیمیایی و دارویی و همچنین صنایع خودروسازی، فلزی و نظامی و ... لزوم نگهداری و حفاظت از سطوح در برابر خوردگی، سایش و ضربه و کاربرد پوشش های حفاظت سطوح به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع مالی ، اقتصادی و انرژی را  دوچندان ساخته است. سیستم های ضد اسید از جمله محصولات حفاظت سطوح بوده که در برابر مواد شیمیایی و خورنده از جمله اسیدها، مواد قلیایی و حلال ها مقاوم می باشد و برحسب میزان و غلظت مواد خورنده و شرایط مکانیکی و دمایی کاربردی در گریدها و انواع مختلف وارداتی و تولیدی قابل عرضه می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    شنبه 7 اسفند 1400 - 20:52
    بازدید : 262

    کاربرد ماستيك ضد حلال دردرزهاي انبساط سازه هایبتنی : ماستيك ضدحلال دردرزهاي انبساط درفرودگاه ها ، تعميرگاهها محوطه پالايشگاه ها ،پاركينگ ها و محوطه بارگيري هواپيما ، اتوبان ها ، خيابان ها ، جاده ها ، محيط هاي تعميرگاه و سوختگيري ، كف كارخانه ها ، انبارهاي تجهيزات نظامي مورد استفاده قرار می گیرد . و همچنین ماستيك ضد حلال در تصفيه خانه فاضلاب نیز استفاده می شود .  میزان دقیق مصرف و مقاومت 24 ساعته باید بر اساس آزمایشهای کارگاهی تعیین گردد حتما پیش از مصرف و اختلاط چند افزودنی با کارشناسان فنی و واحد کنترل کیفیت شرکت مشورت فرمایید . سطح زیر کار باید کاملاً خشک و تمیز و عاری از مواد چربی و گرد و غبار باشد. تمام سطوح باید به وسیله پرایمر زیرسازی اپوکسی، آماده شوند. اگر سطح زیر کار دارای خلل و فرج زیادی باشد، برای آماده‌سازی آن باید روش‌های دیگری به کار برد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 20:47
    بازدید : 193

    خرید خود ترمیم کننده قیر نفتی پوشش سطوح خارجی : قیر ذاتا مادهای است که به دلیل داشتن خاصیت ویسکوالاستیک بالا میتواند به تنهایی خاصیت خود ترمیمی داشته باشد. اما قیر در همه شرایط و به صورت همیشگی قابلیت ترمیم پذیری را نداشته و ضعف هایی دارد. برای رفع این مشکل از افزودنیها یا مواد خودترمیم کننده به عنوان مادهای جهت افزایش خود ترمیمی قیر و مخلوط آسفالتی استفاده میشود. در این تحقیق سعی شده تا انواع مواد خودترمیمی کننده در قیر و مخلوط های آسفالتی مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد. همچین مزایا و معایب و تحقیقات دیگر بر روی این مواد خودترمیم کننده ارائه شود. بنابراین استفاده از مواد خودترمیمی با تکنولوژیهای متفاوت موجب افزایش قابلیت خود ترمیمی شده است. به عبارت دیگر با افزایش قابلیت خودترمیمی، عمر روسازی افزایش یافته که منجربه کاهش هزینه هزینه های تعمیر و نگهداری و هزینه های بازدیدهای دوره ای بسیار کاهش خواهد می یابد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    سه شنبه 3 اسفند 1400 - 22:18
    بازدید : 222

     پخش و توزیع عایق های رطوبتی جدید اکلیریک در سراسر کشور : عایق رطوبتی پلیمری سفید نانواکریلیک محصولی مناسب و بسیار مفید جایگزین عایق رطوبتی سنتی می باشد که به عنوان نوعی پوشش آب بندی ساختمان تحت فرمولاسیون نانو تهیه و تولید می شود. پس از اجرا و خشک شدن کامل یک لایه پرایمر آب بند تولید می کند که سبب عایق شدن سطح می شود. عایق رطوبتی پلیمری یک نوع عایق به منظور جلوگیری از نفوذ آب به داخل و یا جلوگیری از خروج آن است. برای مثال از عایق رطوبتی پلیمری به منظور جلوگیری از نشت آب از استخر و نفوذ آب پشت بام به داخل ساختمان استفاده می‌شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    دوشنبه 2 اسفند 1400 - 22:08
    بازدید : 1210

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2